II Xornadas de Innovación Docente na Estatística e Investigación de Operacións e XIII Xornada de Formación para Elaborar Proxectos de Estatística
O Departamento de Estatística e Investigación Operativa da Universidade de Vigo e a Sociedade Galega para a Promoción da Estatística e a Investigación de Operacións (SGAPEIO), en colaboración coa Asociación Galega de Profesorado de Educación Matemática (AGAPEMA), organizan as II XORNADAS DE INNOVACIÓN DOCENTE NA ESTATÍSTICA E INVESTIGACIÓN DE OPERACIÓNS. Ditas xornadas correspondense coa XIII XORNADA DE FORMACIÓN PARA ELABORAR PROXECTOS DE ESTATÍSTICA. Esta xornada, dirixida a profesorado de ESO, bacharelato e universidade, impartirase o venres 24 de outubro pola tarde e o sábado 25 de outubro pola mañá na Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo da UVigo no seu campus de Ourense.
Solicitada a homologación pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional da Xunta de Galicia, cun recoñecemento de 8 horas.
LUGAR E DATA
Facultade de Ciencias Empresariais e Turismo.
Venres 24 de outubro (tarde) e sábado 25 de outubro (mañá) de 2025.
PROGRAMA
Venres 24 outubro 2025 |
---|
16:00 – 16:10 | Inauguración das xornadas |
16:10 – 18:00 | OBRADOIRO: Taller Maestr@ Yoda
Docentes:
|
18:00 – 18:15 | Descanso |
18:15 – 20:00 | OBRADOIRO: Pendente.
Docentes:
|
Sábado 25 outubro 2025 |
---|
9:00 – 10:15 | SESIÓN DE TRABALLOSExposición de proxectos de innovación docente en Estatística e Investigación de Operacións |
10:15 – 11:30 | MESA DE DEBATE: Tema Estatística na PAU: Avaliación por competencias.
Moderadora: Pendente Participantes: |
11:30 – 12:00 | Descanso |
12:00 – 13:00 | CONFERENCIA PLENARIA: Pendente
|
13:30 – 14:00 | Acto de clausura |
INSCRICIÓN

*E de sociedades con acordos de reciprocidade (SEIO, SPE, RSME e AGAPEMA)
Período de inscrición: aberto ata o 20 de outubro de 2025
Para inscribirse nas xornadas hai que realizar os seguintes pasos:
-
Realizar os pagos da cota mediante transferencia bancaria á seguinte conta:
-
Cubrir o Formulario de Inscrición (dispoñible a partir do 01 de Xullo) indicando, entre outras cuestións, o grupo ao que pertence o participante dacordo á táboa anterior.
Se, á hora de facer o pagamento da inscrición, houbera custos bancarios asociados, estes deberán ser asumidos pola persoa que se inscribe no congreso.
As personas participantes que se acollan a algunha redución da cota de inscrición (estudantes, desempregados) deberán enviar, ademais, unha fotocopia do documento oficial que acredite que se poden acoller a dita redución.
A organización do congreso enviará un correo electrónico confirmando a correcta inscrición no congreso.
ENVÍO DE COMUNICACIÓNS
As persoas que participan nas xornadas poderán enviar as súas experiencias docentes en Estatística e IO baseadas na innovación e implantación de melloras na aula, que se presentarán de forma oral na correspondente sesión o sábado 25 de outubro, pola mañá.
Formato
As comunicacións poderán presentarse en galego, español, portugués ou inglés. O traballo pódese redactar en formato LaTex ou Word, pero enviarase en formato PDF. O documento incluirá necesariamente un resumo, un mínimo de 4 palabras chave e a bibliografía. Non hai extensión mínima, e recoméndase unha extensión máxima de 12 páxinas. É importante que o estilo se adapte ao modelo de redacción creado para estas xornadas.
Modelo LaTeX (con exemplo de gráfica en pdf) | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
---|---|---|---|---|
Modelo Word | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Modelo OpenDocument | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Os traballos recibidos serán revisados polo Comité Científico do XVII Congreso da SGAPEIO e o resultado da revisión notificarase por correo electrónico no prazo anunciado.
Datas límite importantes
-
Envío de traballos: 05 de setembro de 2025
-
Notificación de aceptación / rexeitamento: 30 de setembro de 2025
Política de cancelación
Para cancelar a inscrición nas xornadas, débese solicitar por escrito vía correo electrónico á dirección congreso.sgapeio2025@uvigo.gal antes do 30 de setembro de 2025. Despois da antedita data, non se poderá realizar o reembolso da cota.